Stat Counter

Wednesday, December 29, 2010

Malaysia Vs Indonesia

Malam ni sekali lagi pasukan bola sepak kebangsaan kita akan turun berhadapan dengan pasukan indonesia...walaupun kelebihan dilihat berada pada pasukan indonesia kerana menjadi tuan rumah untuk perlawanan malam ini tetapi harus diingat pasukan Malaysia membawa bekalan gol yang cukup selesa untuk bertandang ke sTadium Indonesia pada aksi final yang kedua malam ini...hahah...da macam pembaca berita da...

Malaysia 5 - 0 Indonesia

Diharap para pemain muda negara kita dapat memberikan aksi yang terbaik seterusnya membawa balik piala suzuki ke tanah air... Maju lah sukan untuk negara....haahahahaha...menda la yang aku tulis ni...ape2 pn Enjoyyyyyy...

Pilhan Raya Umum 14 pada 9 hb May 2018

Nak jugak update pasal pilhan raya. Ramai yang tak puas hati why hari rabu. susah nak apply cuti. Tapi malas nak bobey pasal tu, nak shar...