Friday, March 2, 2012

Lampiran Gambar Model wanabe

Cik Oggy Blue,
No 2202, 
Jalan Rosak di Hadapan,
22210 Sila Hati Hati,
Kelantan.



Kehadapan dan gostan sikit kat simpang..Buat sahabat ku..

Tujuan saya menulis warkah ini ditemani Pauline selaku colleague yang memang dtang awal ialah untuk melaporkan kejadian derat atau dalam bahasa sopan nye jalan2 habiskan masa dan waktu juga detik..

Ops!!sebelum saya terlupa dan terus taip surat ni ingin saya bertanya apakah khabar anda di sana???Kalau sehat bagus la, kalu tak sehat padan muka..hehhe..Gurau nyah!!

Disini disertakna juga lampiran gambar berukuran poskad untuk diteliti selaku  pemeriksa kedua..

ammni n kembar saya

saya dan ammni

saya dan ammni lagi

my bff Yuzita..



diharapkan dengan lampiran di atas dapat memuaskan nafsu anda..eh, memuaskan hati...ap[apalah kau dok carut pepagi JUmaat nan hening syahdu ni]

buat TEh..jangan jeles..

No comments:

Stress Dengan Umah Sewa

Salam. Aku sekarang sangat stress dengan owner umah sewa aku. Kronologi. Year 2014 Aku masuk umah tu dan agreed nk sewakan dengan har...