Stat Counter

Sunday, December 18, 2011

Bluberry Cheese Cake by me

olla..saje aku nak nunjuk aku dah pandai wat cheese cake..hahah..mcm good3 saja..kahkahkah sooooooooooo poyo...

ok..aku hari tu ng rajin nye aku amik resepi kat tenet...sbb aku suka sgt la mkn kek bnda alah ni..so, aku ng ank buah aku pom mengeksperiemnkan wat kek..hhahha,,,

dan ini hasilnya..



nampak buruk, tapi sedap..hahahahhahaha (N_N)


sape nak tempah bulih la yer..keh3....

2 comments:

norhidayati said...

pastu bila lg nk wat mri opisnyo?

Mrs | Mr. AniK said...

hahahaa..xbrapo nk pndai lagi..nk wat mari ganO...noor la wt mai pulop kek mcm hr tu..sedap......

10years challenge

Assalamualaikum. Sempena tahun baru 2019, nak tukar gaya penulisan ke arah yang lebih matang. Insya allah. Namun terasa geli pula tanpa...