Stat Counter

Wednesday, April 3, 2013

Typo!!!

Hye!!!!

 Selamat petang they all.. eh bulih guna ke they all ni..heheheh

Tajuk kali ialah typo..

menurut kamus dewan tetangga kampung aku, Typo bermaksud menaip kat dapur. Itu istilah dari kampung aku la. Istilah kampung korang aku tak tahu la..

menurut kengkawan aku, Typo ialah MENGEJA SESUATU PERKATAAN DENGAN CARA EJA YANG SALAH DALAM KEADAAN MENAIP. atau ringkasnya ialah TAIP PERKATAAN TUH SALAH EJA..

well.. as usual lah kan, aku ni memang TYPO yang amat. Tak pernah tak Typo.. kalu tak de Typo maknaya blog aku ni kena hack, dan Pengehack tu dah post entri wakili aku.


aku pun tak tahu la kenapa dan mengapa aku TYPO.. aku dah cuba yang terbaik untuk tak TYPO,.. dan entri ni jua aku masih mencuba untuk tak TYPO..

nak buat macam mana kan, dah memang TypO ni bad habit aku. ala, macam ada orang tuh bad habit gigit kuku.. kiranya aku punya bad habit ialah TYPO..(patut la aku dapat B SPM dulu) aisyyy...

 dalam TYPO tuh, aku ada cita-cita nak tulis novel. tak boleh blah,, kalu la novel aku tuh nk di Publish, kompen kena reject sebab editor malas nak edit.. heheh... takpe la, aku tulis untuk syok sendiri..hahahah..

um, cita-cita nak kurangkan TYPO..yeay!!1

No comments:

10years challenge

Assalamualaikum. Sempena tahun baru 2019, nak tukar gaya penulisan ke arah yang lebih matang. Insya allah. Namun terasa geli pula tanpa...