Stat Counter

Tuesday, February 28, 2012

saya sayang SMM





Gambar rajah di atas menunujukkan Standard Method of Measurement 2 (SMM2 dimana saya telah menggunakan beliau selama lima tahun pengajian saya dalam bidang QS ni..


so hati ni dah rasa cinta dan sayang kepada beliau mengalahkan kaseh sayang kepada buku tiga lima wat tanda hutang piutang.,


now saya kerja kt Interior Design Contractor, so all the description is toooooooooooooooooooooooooooooooo different dengan apa yang saya belajar dulu..
description suka hati saja and saya tak paham...


aiseh man..now baru rasa sedih meninggalkan SMM..




tapi do not worry, saya mahu kembali pada beliau..




p/s:tukar kerja ;P

No comments:

10years challenge

Assalamualaikum. Sempena tahun baru 2019, nak tukar gaya penulisan ke arah yang lebih matang. Insya allah. Namun terasa geli pula tanpa...