Stat Counter

Saturday, June 16, 2012

Kearah Menuju Company Ber'ISO

Morning dan selamat pagi warga dunia..alhamdulillah masih diberi nafas untuk terus hidup..

hari ni sabtu atau dalam bahasa orang putih Saturday. maka dengan secara officially nya saya bekerja..halfday...Penat..Kerja enam hari seminggu tak jugak kaya.. masih lagi tak juga boleh beli banglo pat tingkat tepi tasik mengadap kolam renang...tapi nak buat macam mana, nak simpan duit nak wat kawin..

ish ish ish....


ok, berbalik kepada tajuk tu la, agak la annoying bila kerja dengan kompeni yang tak dapat ISO lagi ni. macam macam prosedur nak kena try dan biasanya selalu je prosedur tu bertukar.

hari ni cakap lain, esok cakap lain. so, kesannnya ialah pembaziran dari segi masa dan kertas serta tenaga saya yang diternak demi masa depan in case saya yang comel jelita lagi menawan tanpa mengenal usia ini diculik tanpa diberi makan, at least lemak lemak tepu yang disimpan ni boleh la jugak dibakar untuk dijadikan tenaga..heheheh..[pemalas punya budak]



untuk mecapai ISO, bukanlah mudah...segala aneka file digeledah dan di cek. aneka form kena isi sebelum kerja dibuat. ish...ok itu memang la betul as a record. tapi kalau semua yang terlibat memberi kerjasama di mana faham dengan tugas masing masing ni agak smooth and clear jalan raya di hari raya nanti..eh bukan, smooth and clear bila nak buat kerja.


bersembunyi dimana, mungkin dicelah celah hahahahhaha,,,,eh tertaip lagu pelesit kota pulak...apo cito ni,,,lambat habes la entry aku kalu camni..


dan disebabkan ganggguan lagu pelesit kota yang buat aku rasa nak angguk lompat atas PC opis ni, lebih baik la aku stop dulu..tak habis jugak entry ISO aku ni..watderokiskuking betul la..

ok..babai sebelum terjadi amukan PC dikepala ku...

babai..

3 comments:

:: Riri-Fatieha ::~ said...

hye2, melawat kat sini pula. thanks sbb sudi singgah :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

sbr jela kan lau gtu.. =)

eira hamzah said...
This comment has been removed by the author.

10years challenge

Assalamualaikum. Sempena tahun baru 2019, nak tukar gaya penulisan ke arah yang lebih matang. Insya allah. Namun terasa geli pula tanpa...