Stat Counter

Thursday, February 14, 2013

#Cerita Basi 1 : Maulidur Rasul Surau Al Mawaddah

test test test.. entri mestilah berbaur juruh dan sopan.. ok cik oggy!! BEHAVE!! (xsopan pon..salam tak bagi)

Assalamualikum wbt.. juruhnye i..




Tanggal 19 Januari 2013 hari tuh, berlangsunglah Majlis Sambutan Maulidurrasul bertempat di Surau Al-Mawaddah Taman Puchong Prima.

Ada jugak ceramah pasal kelahiran Rasulullah SAW.. sungguh sedih bila mengenangkan betapa kasihnya baginda pada umatnya. yang paling tersentuh hati bila baginda Rasululah SAW sendiri nk pergi jumpa api neraka disebabkan ramai umatnya dibakar.

oh tsssssssssssssskkk air mata i menitis..sroooooooooot sedut hingus sikit..

 well, as usual i ni bukan rajin sangat nak bercerita, bia je la gambar yang cerita..(nk elak typo!!!)

ramai yang hadir

 rasa bangga bila kehadira sangat la ramai macam ceramah Ustaz Azhar Idrus hari tuh kat MAsjid As- Salam Puchong a.k.a masjid terbaik negeri selangor.

Kumpulan Qasidah Maahad Tahfiz Al Haziq Puchong Prima

persembahan qasidah sangat la best.. paling best Busyra Lana, YA Hanana, Solatun Bil Mubin.. Suara kanak-kanak bernama Luqman ....

jamuan makan dalam dulang-ukhuwah

Lepas tuh jamuan makan. menunya seketul nasi di dalam dulang bersama beberapa daging kicap, sesudu sambal belacan, beberapa ikan kering digoreng rangup dan air sirap.. op kos my feberet drink tuh..hohohohooh


lps makan korek gg

 ok..dah agak-agak nak kenyang tuh, ada lah benda asinh terlekat kat gigi tuh..ok korek control cun..jangan korek ngan jari ok..tak vogue langsung.


PENUTUP.


p/s: jubah tu i baru beli.. cantik sangat di badan i yang jelita lagi divas!!!!











No comments:

Cara Nak Jadi Stalker

Aku buat tajuk tu sebagai keyword senang orang nak sampai kat belog aku. :P Sebenarnya aku nak cerita tentang stalker. Stalke...