Stat Counter

Thursday, March 8, 2012

Sughak ko TEH

Assalamualaikum TEH FATIHAH.. sayo hagahk awok sehat la.. sayo bbena rindu la ko awok..ngelah sayo jupo awak gak maso bekwoh umoh awok mulo ah..pah tu gak, almo benar dah la taok nampok awok..

awok,..
awok inngak dop maso mulo-mulo kito kenal??oloh haok mek N g pat saya...dah la mulo2 tu ghoyak KFC..sayo g la hak depey koleh sayo. tapi awok nge mek N g KFC lain..siye ko awok nk keno g pat sayo..

maso d KFC tu, sayo ingak key awok ni jenih senyak jaj,,tok seko la awok lacak jogok...pah kito pom gi bilik sayo..

maso tu key sayo kelik dulu nge saing sayo ita, gi kaik woh pauh kat unit koleh..pah kito pakak make colek dale bilik sayo..habih bau woh pauh..

pah pado tu kito g mukul gamba kat depey kolej sayo..mujur ado pat comey..meh2 i-city dah...


pah pado tu, kito pom dok meseh sokmo..duo puluh pak je..meh2 ggewe dah..haha..nakal la....pah saya g ambik awok bilik ng muto sayo..kito rempit g pasa male..pah lewat sikik sebak kolej awok ado operasi hambak beghok...rindu eh..sayo tengoh sengih ni tulih sughak ni...

pahtu, sayo g ghumoh awok g amik pendrive..maso tu ghayo aji..oloh la..jale nak g ghumoh awok tu sghupo nak explorace..sengek keto sayo masuk lube selisih...pah nak kelik tu, nyo wat tol lepah nak undur keto, padohal keto kacil jah..hahha...nyo ngaih ko depey ghumoh awok..malu la...


pah tu lamo kito tok jupo...dale bule duo baghu ni la jupo sebak g ghumoh awok bekwoh kakok awok...
teh,,sayo haghak hubunge kito ni sapa bilo2 la walapong awok nikoh bghanok pinok..

sebuk kato nikoh, saloh ko awok lambat nikoh, jange sedih laa...sayo nikoh dulu deh...????hahahhaah...

ngelah kkali, sayo nok ucap trimo kaseh la sebak sudi jadi saing sayo, kosi suko duko nge sayo sapa ado 'budok tu' jeleh nah..hhehehheh..

timo kasih awok..

3 comments:

teh o beng said...

reaksi saya :

1.suko..ngilaa ahhahaa
2.uwaaaaaaa...nk jerit sedih :'(

sayo pom nk oyak terimo kaseh la sebab sudi saem nga sayo..sgt menghargai awop :)

teh o beng said...

tahniah xjd kelik kapom..haahaa

~Sweet Honesty~ said...

bila baca,molot neh moncong sajorkkk..hihi

Cara Nak Jadi Stalker

Aku buat tajuk tu sebagai keyword senang orang nak sampai kat belog aku. :P Sebenarnya aku nak cerita tentang stalker. Stalke...