Stat Counter

Thursday, March 1, 2012

TIPS CHANTEK MACAM INDON..

hahah..tajuk tak boleh go on langsung...
pernah tak dengar orang cakap

#" apeasal la kao pakai cmni??dah macm indon dah"

#"gila kau. muka sebijik macam indon"

[lupa bagi salam lagi...]

perna tak??mesti pernah punya..sebab, aku pernah kena tgur gitu..siap cakap muka jawa lagi..ngek kot...wa kelantan tegar kot..

okeh..pada pandangan aku la. indon neh terbahagi kepada dua....
1. Pelakon indi\on a.k.a INDON SINETRON
2. Indon pkerja cleaner, buat banguna etc..

okeh..now berbalik pada tajuk..tips untuk chantek macam INDONESIA punye org..as we know INDONESIAN are mostly beautiful manusia..hahahha...

so.. jangan risau gundah delana...

jika ada orang mengatakan kamu macam indon..maka...


Berbanggalah wahai kalian semua..kembangkan idong mu sekembang mungkin,,sengeh kan gigimu selebar mungkin....jangan muram lagi durja...katakan saja..


"TERIMA KASIH..SYA MEMANG CHANTEK PON..MACAM MARSHANDA KAN???"


kasih muntah sama mereka..

ok..sebenarnya tips ni untuk mengelakkan kita dari rasa down..sebab tak semua ornag mempunyai pandangan yang sama..well, cantik is subjective ok...jangan fikir yang mekap tebal2, pakai baju mahal tu cantik..and tak jugak buruk..sebenarnya ianya atas penilaian sendiri..sekian terima kasih..

;P

No comments:

Cara Nak Jadi Stalker

Aku buat tajuk tu sebagai keyword senang orang nak sampai kat belog aku. :P Sebenarnya aku nak cerita tentang stalker. Stalke...