Stat Counter

Saturday, April 28, 2012

i-phone 3 vs Sony Ericsson K660i

Salam...

Sekali lagi saya nak cerita tentang kejakunan saya di era moden ini. Ok..saya ngaku saya jakun..So???Benda-benda yang melibatkan teknologi sangat la buat wa ni jakun..[eh, pekehal jadi wa plak tu. kecelaruan identiti betul..!!]

[nk bahasakan diri wa jugak!!alang-alang entry sengal]


Ok..nak citer sal wa ni sangat jakun dengan benda-benda teknologi. Bila orang lain dok kecoh dengan gajet-gajet canggih tahap petala patplohtujuhpoinnambelas, wa still lagi kat takuk lama. The reson why???
1st wa tak mampu nk memiliki gajet canggeh manggeh,
2nd wa tak reti nak guna
3rd wa tak minat sangat

Ok,..wa guna wa punya Mr.Sony K660i sejak wa diploma lagi. Ada nilai kenangan disitu. So, benda bila dah lama ni, banyak la pulak cekadak(errr.. cekadak ke cekodok??). sekarang da 5,986765 kali dah Mr. Soni tuh rosak.
Latest punya kerosakan ialah bateri. Huh!!!!Sengal kau Mr. Soni..Saje nk main jahat dengan wa la ni??
Ok fine!gempur perang sama soni.





6 comments:

teh o beng said...

paka i pon nahhh

Mrs | Mr. AniK said...

hr tuh meta jah..pah mugO dok caro connect tenet, sy V mula ko anik..

teh o beng said...

haha..sayo pehe tuh..sayo xreti gop bendo2 canggih nih..darak..huhu

Mrs | Mr. AniK said...

hahhha..meme darak nGoti sep kita..kahkahkahakahakahkaakahaaa!!!1

teh o beng said...

hahahaha..taw xpo! bia la,at least kedaratan kito tu tidak membangkitkan keinginan tuk membeli ipon tuh...key key key!

Mrs | Mr. AniK said...

hahha..betul!!!!

p/S : STYLE KUPIT..hahahaha

Cara Nak Jadi Stalker

Aku buat tajuk tu sebagai keyword senang orang nak sampai kat belog aku. :P Sebenarnya aku nak cerita tentang stalker. Stalke...