Stat Counter

Wednesday, April 25, 2012

Saya anti Robot Photostat etc


Salam guys!!!!..


Sangat tak boleh nak blah dengan tajuk ini..Tapi hakikat memang begitu la..

Tak tahu la kenapa saya ini sanga jakun dan mendendami robot tersebut [mesin fotostat, printer dan scanner including fax machine]

Dah berapa kali dah try, tapi benda tu still memusuhi saya yang kudus ini. ‘,’..

Semalam, banyak gila kot saya memerlukan penggunaa mesin robot itu. Ha amek kau, berapa banyak tonner kau habes..hahha(gelak syaito yang direjam). Print je salah.
Keluar ha amek kau size A3..

Pastu nak kena scan document pulak. Ok. Dah 10 kali dah guna tak jugak pandai. At last mintak tolong orang jugak.. ye la, scan A4, jadi A3. Aiyaa..

Dengan lafaz Bismillah pergi lagi kat robot tu nak fax kat customer. Yang ni sanagt tak bulih blah. Tiba-tiba datang suara ajaib kat mesin robot tu cakap “ Ini nombor fon ma, bukan fax’…Aiseyman, malu tebal 150mm thick hardcore.

Sejak kejadian itu, saya pun melancarkan perang buat beliau si robot.
Aduh, sampai bila la nak pandai ni.

2 comments:

norhidayati said...

Haha..bukankah saya orang yang anda mintak tolong itu..hakhakhak

eira hamzah said...

hahahh!!!tapi loni panda dah sikit2...

10years challenge

Assalamualaikum. Sempena tahun baru 2019, nak tukar gaya penulisan ke arah yang lebih matang. Insya allah. Namun terasa geli pula tanpa...