Stat Counter

Monday, April 9, 2012

Elia Komen Blog Aku Kah!!!!

ok fine!!! Saya sangat jakun ok...
ok memang saya excited sesangat sebab Elia (Jejari Runcing) sudi menkomen blog cabut saya ini...

1st, saya tengok kat emel yahoo elia komen...haaaa!!!!!!!!!!excited..terus laju-laju buka blog nak tengok...
and then, taraaaaaaaaaa....

 Nampak tak tu..cik elia komen..hahahahha..biasa lah kan, blogsaya ni bukan ramai pun nak komen...yang pengomen tegar Cik Teh Fatihah je la...ayork!!!!!


http://www.blogger.com/comment.g?blogID=363603432479685836&postID=6879837498146756235&isPopup=true


To, Elia, thank sebab sudi singgah n komen...



peace bebeh...!!!

2 comments:

teh o beng said...

hebakkk oh !

Mrs | Mr. AniK said...

hahhaha..meme dah..sayo kea ni..

Cara Nak Jadi Stalker

Aku buat tajuk tu sebagai keyword senang orang nak sampai kat belog aku. :P Sebenarnya aku nak cerita tentang stalker. Stalke...