Stat Counter

Wednesday, October 25, 2017

Drama Titian Cinta TV3




minggu ni dah minggu akhir drama viral Titian Cinta. Kenapa viral? aku rasa sebab Zul Ariffin kot. Hahahah.

Aku 1st episode tengok drama ni rasa macam tak best tapi bila dah lama-lama macam best. Dengan laki aku sekali layan Drama lagho ni. Kah!

Komen aku.


  1. Jalan cerita dia bagus, secara logiknya memang berlaku dekat dunia realiti.
  2. Aku tak puas hati dengan watak Aisy. Kenapa? Sebab aku rasa dia seorang yang lemah dan takde self confidence. Contoh situasi bila mak Ryan keep bothering her, dia boleh wat biasa2 dan paling tak pun dia akan cakap "Ryan , u ni kan dah melampau". Pastu dia diam je tak gitahu Harris. Bagi aku, kita as a husband and wife should transparent dalam kehidupan harian. Benda2 pendam ni sebenarnya macam mengakibatkan permasalahan.
  3. Sofea. Ni seorang lagi sejenis tak boleh nak move on. Memang wujud ke ek watak macam ni dalam real life?
  4. Aku paling suka watak nenek. Hahah., sebab natural je watak dia. Natural and neutral
  5. Kalu Ryan tu aku macam tak nak digest muka dia masa scene tepi tingkap kat umah dia tu. Tak leh nak predict either dia ni marah ke, sedih ke. Daller Yusof u should learn more. Gittew.
Ok dah malas dah nak komplen. Kang dicop "eleh macam la kau hebat sangat"

 Well ni adalah pendapat aku as a penonton yang know nothings about acting ke apa. Pendapat bodoh2 sahaja .


Dan sama-sama lah kita saksikan pengakhiran drama ini esok ye.

Selamat menonton.











p/s : actually aku sedih sebab aku ada salah faham ng my bff yg almost 11yrs befriend. huuuuuu





3 comments:

Ariff idham said...

sofea tu ore pasir puteh..xkenal ko

eira hamzah said...

hahahha. xkenal. sy kenal kakak dia je. mengajar sekali dulu.

hasliynda umairah beauty said...

salam singgah

10years challenge

Assalamualaikum. Sempena tahun baru 2019, nak tukar gaya penulisan ke arah yang lebih matang. Insya allah. Namun terasa geli pula tanpa...