Stat Counter

Monday, May 14, 2012

# Review blog : TEH O BENG


Wassup dude!!!!hahahah…waklu dude kunun….

Tetibe terajin nak review blog yang aku pollow selalu..kalu tak caye, tengok la blog ni, aku je yang paling banyak kumen..eh ye ke the???hahhaah..
Mesti yang bace cakap cenggini…. “Eh eh eh Eira ni. Ade hati nak review blog orang.. blog dia ada 2 org je follower,” bisik hati nurani..
Dan aku tak akan berdiam diri, sebab aku nk jawab cam ni “ DO I CARE????” hahhaahhaha [mcm THE ckp tur}

Ok..cuba jejalan kat blog TEH O BENG
Gaya penulisan bersahaj tanpa ada unur inversion, metaphora, simile dan pelbagai lagi gaya bahasa sastera. Penulisan yang cukup bersahaja..

Eh, lupe bagi salam lagi… ASSALAMUALIKUM ^___^…


Ok..kenapa aku sangat suka blog ni???

1. Dia adalah kawan aku
2. Aku bulih suka hati je kumen dia
3. Aku sayanggggggggggg sangat kat dia..
4. Blog dia best..
5. Pastu kat rumah dia ada gajah…HAA GAJAH????
Hahhahah…yang penting she and me ada satu KIMIA yang menyambungkan silaturrahim..pergggggghh ayat bunga cinta…






jangan lupa p visit ye....


daaaaa,,,

2 comments:

teh o beng said...

hahahaha!!

umh sy mmg byk gajah..lately pemes ngat namo kg cherang hangus..tubik surak koba..tubik tibi..ummm~


sayo sayaaanggggg awop jugop!sayang ketat2! xde sesape yg dapat pisahkan kita..cewah!

eira hamzah said...

hahaha..ilir kan tuh masuk tibi nha..hahahahah


hanya maut dapat pisahkan kita..yuxx..!!!

10years challenge

Assalamualaikum. Sempena tahun baru 2019, nak tukar gaya penulisan ke arah yang lebih matang. Insya allah. Namun terasa geli pula tanpa...